Tržby sa za tri mesiace od januára do konca marca zvýšili na 114,31
miliardy CNY (14,63 miliardy eur) z 93,50 miliardy CNY v rovnakom období
vlani. Analytici počítali s tržbami na úrovni 107,04 miliardy CNY.
Reštriktívne opatrenia prijaté na zastavenie pandémie ochorenia COVID-19
totiž spôsobili, že viac ľudí nakupovalo základné tovary online.
Tržby z kľúčových obchodných aktivít stúpli takmer o 19 % na 93,87
miliardy CNY a tržby v oblasti cloudových služieb vyskočili zhruba o 58
%. Čínsky internetový koncern uviedol, že v prebiehajúcom fiškálnom roku
(do 31. marca 2021) počíta s tržbami viac než 650 miliárd CNY.
Čistý zisk v poslednom kvartáli 2019/20 medziročne padol o 88 % na 3,16
miliardy CNY z 25,83 miliardy CNY pred rokom. Upravený zisk na akciu
predstavoval 9,20 CNY, pričom analytici predpovedali len 6,10 CNY.
(1 EUR = 7,8153 CNY)